søndag den 21. oktober 2012

Kender I det?


Jeg stiger ud af min bil med mobilen og nogle andre ting i hænderne. Klodset som jeg nu er, støder jeg næsten sammen med min mor og vælger så at tabe mobilen. Den lander selvfølgelig med glasset ned mod fliserne. ØV!!!!!!!!!

Kender I det, at man står og kigger på den i 10 minutter og tænker "#!!&#%:-(!&@"? Og som I kan se på billedet, har min far lige toppet designet med klisterbånd – det nye bling! Men ikke nok med at min HTC Incredible S fik sig en 'lille' skramme, så sagde batteriet også stop for et par dage siden...

Har din smartphone, ipod eller ipad også fået en lige så flot skærm som min? Eller har du bare en nokia 100 f.kr. der smadrer jorden før den selv går itu?
Kan du toppe mit uheld fortæl os historien om din smartphone, ipod, ipad eller istone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar