fredag den 26. oktober 2012

DAG 1

Der er simpelthen sket så mange ting, at jeg bliver nødt til at dele noget af det med jer…

Vi fløj med Emirates, og de har de her awesome touchskærme, hvor man kan spille spil og se film! Så skulle man tro at 15 timer i fly og 4 timer med mellemlanding i Dubai ville gå hurtigt! Men NÆÆÆÆÆ.. men de var stadig awesome haha

 Robinson Place

Vi ankom i går aftes trætte til Manila, hovedstaden i Filippinerne. Det regnede vildt meget, men det er stadig tilpas varmt! Lige rundt om hjørnet ligger Robinson som er et kææææææmpe center! De har blandt andet The Body Shop, Top Shop og Mango, som jeg kender hjemmefra :-)

Da alting er sååååå billigt, så skal der selvfølgelig shoppes :-)

 (Mors og mine ting er kun i TIGER posen til venstre)

Ja og her er resultatet fra vores 'lille' TIGER pose! Prøv at overvej hvor meget der så er i de andre poser!!
Vi stod op kl 7 (dvs. kl 1 dansk tid:-() i morges for at tage ud på et marked. Markedet ligger i endnu en kæææmpe bygning, og bliver faktisk kaldt for 999 Stores Market. Det var virkelig insane. Så i dag passer udtrykket "Shop 'til you drop" virkelig på mig. Efter 6 laaange timer måtte jeg næsten tigge min mor om at tage hjem. Og vi nåede kun at se stueetagen! Derfor skal vi da heldigvis tilbage imorgen! tidligt... 

Efter kun én dejlig og lang dag har jeg fået 9 fine myggestik på benene.. AV! :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar