mandag den 8. oktober 2012

Bensons & Hedges - cigaretter med bolche smag?


"Det kan da ikke være sandt, nu laver du sjov!"

Har du nogensinde prøvet cigaretter med en spøjs smag? Altså, nu ryger jeg jo lidt til fester og til sidste fest fortalte min kusine mig, at der findes cigaretter der rent faktisk smager af bolcher!?? Det har jeg godt nok aldrig hørt om, og derfor var min første tanke: "Det kan da ikke være sandt, nu laver du sjov!". Men de findes sgu! De hedder Bensons & Hedges, og som I kan se på billedet, er de i en lidt fancy pakke. De åbnes som den deeer... Premium chokolade (som er bedst i nougat version!!!!!!!!!) Smøgerne bliver trukket ud af siden, hvilket jeg synes er ret skørt. Men det gør dem jo bare ekstra spændende! De skal "klikkes" for at få smagen af bolcher frem, lidt ligesom Prince klik, som jeg også er lidt fan af. 

Efter min mening synes jeg ikke, at smagen er såååå spændende... Så meget bolche smag har de nu heller ikke. Før i tiden røg jeg menthol smøger, og egentlig synes jeg ikke, at der er så stor en forskel på de to smage. Hvad er din mening?



Min veninde Gulbarg, skulle da også lige have æren af at smage en af disse.
Jeg tror nu bare at hun holder sig til sine Prince Light ;-)


For mit vedkommende holder jeg mig også til Prince Amber (og min katte-lighter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar