lørdag den 3. november 2012

Say hello to the philippines!

Mens halvdelen af Danmark fejrede j-dag igår, holdte jeg mig en hygge aften for mig selv foran "pejsen". Jeg havde en stor dag foran mig!


Og endelig kom den "store" dag, som jeg har frygtet så meget! Rejseturen til philly, helt alene! Den startede dog godt ud med, at min kære fader fulgte mig i lufthavnen hvor jeg dernæst mødtes med min skønne veninde og hendes lige så skønne søster, som også skulle rejse i dag. De var så søde, at følge mig ud til paskontrollen og se om jeg kom godt afsted. <3 Håber i får jer en fantastisk tur piger!


I flyveren til Dubai, sad jeg ved siden af et ældre ægtepar, der tog sig godt af mig og sørgerede for, at jeg havde det godt. De kunne nok godt se frygten i mine øjne :p Det altid rart med søde mennesker rundt omkring sig! :D Der var lækre touchskærme i flyet, som kunne få de 7 timer til at gå lidt hurtigere.


Hvis man kan fare vild med en GPS, kan man sgu også fare vild i en stor lufthavn som Dubai! Her er jeg mellemlandet, hvilket jeg har været SÅ nervøs for! Ved ikke hvorfor, da der er skilte overalt... OVERALT! Plus jeg egentlig har 5 timer til, at finde ud af hvor jeg skal hen :D


Next stop... The philippines! Wuhuu.. Her bliver jeg hentet af min kære mor, kusine, moster, onkel... you name it. Og min kære kusine står selvfølgelig klar med donuts, ik?! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar