mandag den 12. november 2012

Dagen i går!

Nu synes jeg lige, at der mangler lidt opdatering fra Danmark af. Så her laver jeg et lille indlæg. Men savner altså mine kusiner, håber I nyder det sidste af ferien!
-



I går valgte min veninde, Gulbarg og jeg at gå landsindsamling for Dansk Flygtninge Hjælp. Jeg har været indsamler de seneste mange år, og har nydt det hver gang! Ikke nok med at man tjener penge til et godt formål, man får også god samvittighed :-) Mit tidligere job var som phoner også inde hos Dansk Flygtninge Hjælp, da jeg har stor interesse i at støtte flygtninge verden rundt. Så da indsamlingen er en god mulighed for at hjælpe, vil jeg dermed opfordre alle til at melde sig næste år ;-)

 Overstående billede synes jeg lige skulle med for at vise selve den bekræftelsesmail man modtager, når man melder sig som indsamler - samt også det at de tror, jeg hedder Preben <3




Her står vi så med vores flotte sparebøsse, der skal forstille sig en lastbil, tror jeg. Har ingen idé om hvorfor..


Senere fik vi en sms om, at vi havde samlet 12,5 mio. kr sammen.!!!!! Hvilket er et beløb, man har lov til at være stolt af. Pengene fra indsamlingen går til den humanitære indsats i ca. 30 af verdens brændepunkter. Hvis du ikke var hjemme, da indsamlerene gik rundt, kan du stadig nå at give et bidrag på Dansk Flygtninge Hjælps hjemmeside. Det mindste gør en forskel :-)


Efter en lang gå-tur syntes vi, at vi havde fortjent os en tur i biografen. Vi spiste noget French Chicken i min crib, hvor jeg fik taget mig en dejlig lur på like 2 timer, inden vi så vendte snuderne mod biffen. Jep, vi så "Sinister", og jeg tror, jeg tissede lidt i bukserne. Jeg overdriver ikke engang.. Hvis man er knap så glad for gysere (Michelle :-*) bør man nok ikke bruge penge på sådan en film. Men god var den altså!



Gulbarg og hendes popcorn, som hun smed udover sig selv under filmen, fordi hun fik det sygeste chok, haha. Alt i alt var det en lækker dag med motion, smil, skrig, grin og popcorn! Du sød Gulbarg :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar