søndag den 25. november 2012

Så kom mine kusser hjem igen!


Lillesøster Maja og jeg besluttede os for at smutte en tur til lufthavnen for at tage imod vores dejlige kusiner med vores smukke "Velkommen kus 1 & 2"-skilt. Meget kreativt! Må dog indrømme, at jeg ligefrem ikke er den kreative type, så Maja må tage credit for dette. 


.... OG fordi Michelle savnede leverpostejsmadder med agurk, lavede jeg hende en! Den blev måske bare lidt mast i min lomme, haha, undskyld kus.


Tiden gik meget langsomt, da vi ventede. Men så mødte vi Ib! Diana's far. En ret glad mand, som man nu kan se på billedet :-)) Tag jer ikke af min dobbelthage..


Så mødte vi flere familiemedlemmer! Henning, Michelle's far, samt søde Tenna, Oliver og hunden Buddha.


Laura og Simone, Michelle's veninder dukkede også op for sige velkommen tilbage, hehe :-)












Oliver løb og væltede rundt som altid. Rullede rundt på gulvet og lænede sig op ad en fremmed mand, haha. Jeg tror vist nok, han blev nok en smule utålmodig, men så!!! ......................

 -


Efter en lang flyvetur og stadig smilende, ankommer familien fra Philippinerne af! I gør det sgu godt prebser!


Endelig kom I hjem! Jeg ved, det har været en fantastisk rejse med fede oplevelser, men det var altså også på tide, I kom hjem! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar